Sunday, May 28, 2006

ArjunA

hehe.. seminggu tak apdet. cam banyak je cite hehehe. hmmm...sperti yg anda lihat tajuk kat ateh ari ni adalh arjuna (cam lagu Dewa lagik hihi....)

after aku tender resignation nih, mcm2 plak dugaan dan godaan (eg. godaan dari arjuna bank). entah aper angin mereka nih asyik nelepon opis aja. mulenyer pasal document aku yg dorang kena check, pas tu melalut la citer ke menda2 lain (besa la tu arjuna kan suka ngayat kot telepon). borak2, blasah jer.

after that day, dia tepon plak - mmg timing baik time tu kan. aku petang2 amatla bz dong, ngejar abg DHL plak. so, takleh la borak lamakan. kang tak terantor document aku, mau ngamuk buyer yg nunggu kat Iran tuh.

sampe si arjuna ni merajok buat2 (sedutan skrip : ala, pegila2 kejar dhl awak tu) uiks...arjuna2! dlm hati aku - suka hati la. buat baik dibalas jahat. kesian kat aku...

##p/s : kalo dilayan, dikatanya kita g***l, kalo x layan kita juai mahai. konpius2! lalu gimana, harus bagaimana lagi??##

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home