Monday, November 13, 2006

War of the Open House....

Alhamdulillah, saya & emi telah berjaya mengharungi 2 hari yg dipenuhi ngan acara makan2 open house. Terasa cam kenyang sampe hari ni, lunch saya tadi waffles ja.

Event open house di officiatekan pd hari sabtu,1 pm. 4 buah umah woo....Seronok gaks pegi beraya ramai2, seingat saya last time pegi raya ngan kawan2 masa form 3. Pas tu memerap kat umah coz tak cukup korum.

Walopun yg pegi tu seme cikgu skulah Emi yg uda senior sket tapi besh mereka2 itu. Peramah sungguh!kalo tak takkan dorang jadi cikgu ek..Sedap sungguh masakn ibu2, mee goreng & spagheti yg simple pon melazatkang.. Hari Ahad program resume dgn 2 buah umah. Ermmm...in short 2 hari yang amat mengenyangkan hihihihi.....

The most interested thing is bila cikgu2 kwn Emi tanya " Sepupu or sedara emi?" Hehehe, besanya i jwb "Tak kak, kwn masa stadi". Yg paling gempak sekali soklan "Adik Emi ka?"...Terasa mau gelak guling2 coz saya tua setahun dari Emi. Well, adakah disebabkn keje kat hsbc membuatku muda remaja? Tak perlu lagi imedeen hehehehe......
***Ada org inform kat saya kat dlm lift pagi td "Saya dah transfer ground floor skang, penat la angkat drawer2 tadi". Saya sengih ja coz cam kaget kejap, teman ramah mesra plak dia ni. My reply "Kesiannye..Suh la bos u banje pizza coz penat tau angkat drawer". Hihihi..good development though!

3 Comments:

At Tuesday, November 14, 2006 2:05:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ehehhe emangnye kerjaan di HSBC bisa buat kita muda remaja..gue juge dianggap baru 24thn ehhehe..giler perasan :D

siapakah yg tranfers kat Ground Floor tu? bleh gue wusha ehhehe

 
At Tuesday, November 14, 2006 3:33:00 PM , Anonymous Anonymous said...

"Adik Emi ka?".

disebabkan ayat ni ade org tu kenyang sampai ari senin..pastu bangga seminggu tak ilang,ahahaha

p/s: amcam? best kan jadi 'ekor' saya?ahaks

 
At Wednesday, November 15, 2006 12:48:00 PM , Anonymous Anonymous said...

sely to bae :
hahaha...gue udah jangka deh. kita tetep menten muda ah. Gimana kamu mau wusha..dia pulang jam 5. kamu dtg kerja kok pukul 9 malem sih.

sely to amy :
kalo org ckp i adik u selalu, tak kesah donk jadi ekor. Jadi kepala naga juga mau! hihihi

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home