Sunday, January 21, 2007

AlaHAi....

Cite ini terjadik hari jumaat lepas. Cam besa saya pi lunch, tat day tatau nak ape nk mkn. Decide nak mkn sandwich, maleh nk mkn nasi huhuhu...After finish, hajat dihati nk basuh tangan kat disable toilet ja. Dekat skt ngan loker i la kan...


So dengan penuh konfiden nya saya melangkah kearah toilet itu. Tiba2 saya terdengar bunyi air, toilet gelap tapi pintu terbukak. Baru je nak masuk, saya ternampak ada owang kat dalam tuh. Uwaaaaaa! tetiba rasa macam stunned. Ada ke?! Uwaaaa...gue apa lagi trus lari. Nasib bek nmpk belakang badan ja.

Moral of the story, sila tutup pintu tandas dimana jua anda berada...sekian terima kasih!

::Sudah..ku arungi laut samudera hanya untuk mencari tempat berlabuh, akulah arjunaaa... - dewa::

4 Comments:

At Monday, January 22, 2007 8:32:00 PM , Anonymous Anonymous said...

another moral of the story: jangan masuk toilet disable melainkan anda oku :)

 
At Wednesday, January 24, 2007 6:34:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Yes Dat's True!! :D

 
At Wednesday, January 24, 2007 6:34:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Yes Dat's True!! :D

 
At Thursday, January 25, 2007 12:30:00 AM , Blogger penpilot said...

saya oku? saya disable in love ja!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home