Friday, September 7, 2007

My Japanese name

Your Japanese Name Is...

Nozomi Minase


Lama gue nggak blogging eh?? Ape aktiviti saya since tak blogging? erm..Cantek tak gambo i dlm kimono ahaks ? banyaknyer soklan hahaha....

Kemalasan melanda dow! Aktiviti saya cam banyk jer dikala saya hibernate...listnya seperti dibawah :

1 Pegi Penang, ronde2 perabih duit dan manguji skil saya membaca map & signboard hahaha..
2 Balik kg to see my mom & apak---> aktiviti wajib bulanan ;)
3 Pegi Menara KL, saya dan emi tetiba je terasa nak pegi. So sape2 yang nak pinjam map, bole mintak kat cikgu emi*wink*
4 Esok nonton Bintang Klasik Nusantara kat pwtc. Haaa...jgn gelak ok! I pegi ada sebab OK! nanti I told u the story ahaks!




Currently listening to 'Pagi yg Gelap' by kugiran Hujan

::Kalo pegi menara kl, jgn lupe singgah kat flying fox section. Ada 'pemandangan indah' hihihihi::

4 Comments:

At Friday, September 07, 2007 12:59:00 PM , Blogger Nurul said...

Saly! U pegi jugak akhirnye bintang klasik tu eh. Kirim salam to HIM ok! And u owe us a review on that ya!

 
At Friday, September 07, 2007 2:43:00 PM , Anonymous Anonymous said...

hey nurul..i thot u can join me sob sob! tak sabo nk jumpa HIM lah...hope can take pic wif him ;)

 
At Saturday, September 08, 2007 7:31:00 PM , Anonymous Anonymous said...

beb mane citer pak topik neh!!!
type sekarang please!!! :D

 
At Sunday, September 09, 2007 3:05:00 AM , Anonymous Anonymous said...

hahaha..dah apdet!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home