Friday, October 3, 2008

4 Syawal

Sedar tak sedar dah pun 4 syawal. Raya tahun ni cam tak berapa meriah, cuma hari raya pertama jer sedara mara datang melawat. Selainnya just kids yang datang semata-mata nak kutip duit raya hahaha..

Seronok jugak tgk budak2 kecik dtg beraya. Siap buang sampul duit raya kat depan umah tuuu. ahaks. Masa kecik2 dulu saya tak der pon dpt beraya ramai cam gitu. Tatau lak nape mak saya tak bagi jenjalan, dah beso dia bagi jer pegi ke mana-mana. Siap tanya nape tak pegi Bali hehehe. Aik..melalut citer Bali lak.

So get back to cite Syawal, cam biasa TV banyk ler rancangan yang sedih2. Pas tu nyanyi2 (haih..boring). So aktiviti lazim just buat air, top up bekas kuih (adik2 i yang makan huhuhu), main internet, makan and tido :) Nasib bek tahun ni ade internet kat umah.. Kalo tak, mati kutu gue nggak bisa bebuat apa.

Apepon tahun ni telah mencipta sejarah coz Cikgu Emi & Boy telah berjaya dtg beraya ke rumah. Hahaha siap sesat tuuu. Ampun non Emi ama mas boy! Gue juga lupa jalan ke rumah gue donk ;) Tenkiu for coming!

But guess what?! We forgot to take picture laaaa... Ape daaaa!

Well, that's all for now i guess. Till then.. Ciao lurve!

:: Jumpa my 2 nephew after 1 year, dah beso rupenyer. Rasa cam pelik jer bile dorang disuruh panggil mak long hahaha.. Tuka bole? Auntie Long agak2 oke tak? (aarghh tak dpt menerrima kenyataan!) ::

Ketupat yang dah sold out masa 1st raya --> adik2 i yang makan hahaha

kena dera masak rendang...huhuhu


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home