Sunday, June 18, 2006

TitLe Baru aKo!

Uwaaaaa!!! aku sudah menjadi penganggur terulung. 13hb june lepas rasmilah title baru nih. sedih giler nak tinggalkn company tuh. kawan2 sikit punyer best kat saner, maybe rejeki aku kat tmpat lain agaknyer.

mak & bapak hari2 tepon tak hengat. risau dorang tuh, maklum ajer aku kan tempat bergantung hihihi. takper mak, doa ajer moga along dapat kejer cepat2.

kebetulan plak, ari rabu lepas ada interviu kat KUKTEM, kuantan. Belasah jer, kejer gomen tuh. Ader test cam KPLI, esei malay & english; IQ & personality test, lastly pra interviu. hmmm...tak tau la aku. Susah bebenor nak kejer ngan gomen ni. Calon 150 org, shortlisted for 2nd interviu 50 orang; yg nak diambil 20 org. mikir panjang gak...tak salah mencuba kan! lepas nih x tau la entah braper banyak lagi interviu yg aku akan pegi. moga2 dapat la carik kejer secopek mungkin. Saly chaiyo2!!

##tiba2 teringat ex-b****n. Ini seme pasal lagu Samsons "kenangan terindah"..sedih! huhuhu##

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home