Friday, October 17, 2008

Aku si pengembara

Guess what? i'm in kuala lumpur :P

Banyak sangat halangan nak sampai KL. Kisahnya bas saya pukul 5.30pm, tapi terlepas hahaha. Naper entah saya boleh terlepas bas. Masuk ni dah dua kali kot, cikgu emi siap suh saya naik flight ahaks. Eventually saya beli tiket 6.30pm, itupon ala-ala macam bas tambahan. Bas pun sejuk cam air batu, rasa macam nak pengsan kesejukan huhuhu.

And why i am here? Hajat di hati nak buat medical check up, pas tu macam x jadi ahaks. Rasa cam nak pegi check gigi jer kot. Maklumlah kat Sg kos gigi-gigi mahal giler, mau kopak makcik kalo pegi cuci gigi jer *wink*

So semalam saya lepak kat umah emi sampai petang. Then, Bae roger ajak pegi tgk eagle eye. What can i say dow...Shia Le Beauf was so macho & sweet in that movie *floating* After movie, kami pegi cuci mata & shopping. Pas tu lepak kat Pak Li yang makanan dia dulu tak sedap tapi sekarang dah upgrade. Sedap seh nasi ayam lemon & mee goreng mamak :) recommended!

K..ciaow miaow...

:: Cant wait for tonite ;) ::

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home