Monday, June 19, 2006

M oh M

Ari semalam saya pg tgk battle of bands 2006 kat tesco, banting. Saja2 gi nengok band ex-opis mate, namanyer "Sky Degree". Ramai tuh yg nengok, judge nyer Ali XPDC ngan Rudi Kristal.

Dalam band dia ni, ada sorang mamat keybordist. Adus, comey nyer! Rasa mcm nak nyanyi lagu "sedang ingin bercinta" plak time tuh. Nakal gak saya ni hehehe. Naper entah, maybe sebab dia pendiam.

Saya pulak mmg suke la type jenis cam library nih. Tanyer sepatah, jawab sepatah. Org library pulak mmg suker org cam saya kehkeh. Siap dok kat sebelah tuh sebelum & selepas show. Haiii...baik orang nyer. Tetapi, yg x best hawa (ex- opis mate) ckp 'M' menyukai rakan sejenis. Bile ditanyer balik oleh kawan seband dia, konpem ker? Mana ko tau ni?. Kawan pompuan saya senyap jer.

So, kawan dia kata "takperr saly, kawan la dulu pastu baru boleh tau dia straight or not". Sengih jer la, ye jugak kan. kawan dulu pun tak per, lagipun dia manusia biasa cam kite2 gak. Kawan biar seribu, kasih biar la satu jek. Mana lah tahu, itu hanyalah spekulasi semata hahahaha.

**zaman skang mcm2 ada, so kena la behati2 dlm perjalanan mencari masjid ni (dream chaser& afundimaldini - pls take note hehehehe)**

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home