Tuesday, November 28, 2006

Ayah, Adik & Battle of the Band..

Chapter 1 - Ayah

Haih....tak tau nak wat aper. Ayah saya sakit dah lama, tapi susah bebenor dia nak pi hospital. Kalo nak ikutkan kena pi wat treatment for 2 mth in a row. Tapi tadi pegi hospital, tunggu giliran...tak sampai 20 menit dia kata nak balik. Hangin gila saya kat opis tadi. My mom & 2nd brother pon ikut ja. Aduhhhh...gi mana nih. Buntu gue! Help2!

Chapter 2 - Adik

Adik bongsu saya ada kat kl (penjaga rumah i hihihi) , hangkut last sunday coz my mom nak pegi teman ayah saya pi hospital le kekununnya. Ksian jugak tgk dia, boring gila dok kat umah. Janjinya esok bawak pi mkn piza kat mid valey.....wanna join us *wink*

Chapter 3 - Battle of the band

Bajet dah baik...tatapi begitu bnyak halangan nya. Akhirnya tak dapek jugak gue nonton B.O.T.B this time. Ksian kat Bae (ampunkan neng! nggak bisa tinggalin adik gue di rumah sendirian hehehe).


**Epilogue - hmmmm....mamat yg ground floor tu ramah mesra alam gitu ^v^
Ari ni dia cite nak balik kampung ibunya di Indonesia this thursday. Siap cite lagi asal usul keluarganya - Medan & Jakarta tmpat utama. Part best, turun bas tadi..hihihi


Dia : "Sal, tgk mata i kejap. Merah ka?"
Me : "Tak, nape? Gatal kah?
Dia : "Tatau la"


Pas tu terus dia jalan laju, ninggalin saya dibelakang. Konpius....**

7 Comments:

At Tuesday, November 28, 2006 8:31:00 PM , Blogger Jeketbiru said...

"erk...kak, tengokkan hati ni saya jap?"

"apesal?"

"ntah, tetibe rase cam ada org ketuk"

hahahahaha....

patutnya dia wat dialog camneh..;)

 
At Tuesday, November 28, 2006 8:49:00 PM , Blogger Jeketbiru said...

salah skrip la plak..hehhe
patut nya kak di tukar menjadi " Sal"

*wink*

 
At Tuesday, November 28, 2006 8:51:00 PM , Anonymous Anonymous said...

hahaha....saba je la. No komen miahaha...

 
At Tuesday, November 28, 2006 8:57:00 PM , Anonymous Anonymous said...

mungkinkah terjadi Kuch2 hotak ang!

 
At Tuesday, November 28, 2006 9:23:00 PM , Anonymous Anonymous said...

hahaha..jahat la akak nih! :P

 
At Monday, December 04, 2006 11:42:00 AM , Anonymous Anonymous said...

ayoo lama tak dapat bukak blog neh..banyak citer ropenye..eh sape tu mamat ground floor itu..tinggin la nak tengok..ish ishh..men tengok2 mata neh..saje tu amik chance nak bertentangan mata ngan you awwww!! :D

 
At Monday, December 04, 2006 6:34:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ntah leh...dulu tak mo ckp sgt ngan kita. I tentang mata takpe, takot dia yg 'di apa2kan' hihihi....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home