Sunday, June 25, 2006

Ungu in Key El...




Blog saya dah ok! yehaa... Utk sesape yg selalu baca blog ni, tima kasih diucapkn atas kesudian anda seme. Tapi blog ni simple ja, maklum la saya budak baru belaja (thnks cikgu Emi yg x putus2 asa dlm ngajar saya hehehe)

Last saturday, kami (me and Emi) telah menapakkan diri ke career fair in Mid Valey. Maklum le saya kan penganggur ulung abad nih, ala2 pergi campak2 resume kat booth yg ada. ok gak la career fair tu tp cam x bnyk booth like jobstreet punye last year. Walopun begitu, ramai jugak org kat fair ni. Maybe boothnya kecik sgt sampai nk jalan pun susah. Ksian Emi! kena la dia bersabar dan menyesakkn diri kat situ.

Tapi yg paling menarik adalah aktiviti selepas itu... Kami telah menyibukkn diri kat Rock Corner, tunggu autograph session ngan UNGU(jgn jeles bae!). Nasib bek cepat dpt la kami dok depan sket. Bile UNGU kuar ja fans dorang nih jerit tak hengat (termasuk la kami ni). Maklum ler mereka seme ni comey2 cam teenagers hehehe. Yg penting, cd dorang best. Kalo nak tgk gambar mereka ni, silalah ke myspace saya http://www.myspace.com/rabia_tul
Till we meet again, I'm passing away ehehe

**Lagu tema minggu ini teman2 adelah "Aku Bukan Pilihan Hatimu", Yg pasti this love song meruntun perasaan gue huhuhu**

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home