Wednesday, June 28, 2006

Berikan Aku Cinta Suci

Berikan aKu cinTa suCI - UnGu

Terbelenggu cintamu
Terhempas didalam
pelukanmu

Bermandikam air surga
Membasuh jiwa
menghempaskan
Sluruh dahaga

Dekaplah tubuhku kasih
Bawalah aku melayang
Bersamamu

Menyusuri ruang hatimu
Yang penuh kasih
Berhiaskan cinta abadi

Berikan aku cinta suci
Yang terdalam dari hatimu
Berikan aku kasih putih
Yang tulus darimu
Selalu ku berharap
Semuanya abadi

Actually, tatau nak wat entry ape. Xde kejer kan...hehehe. Lagu ni lah yg ari2 saya dok dgr. Romantiskan, maklum la lahir dari mata kaca seorang lelaki. Kawan saya penah ckp (her husband is a French man) "Susah tau nk jumpa org yg betul sayang kat kita. Akak bersyukur I met my husband 10 years ago." Tapi, realitinya camner ek... Ye la, kekadang bila jumpa yg kita suka, dia dok kejar org lain. Yg kita anggap kawan plak, suka kat kita. Complicated kan? Tatau la...Yg penting, rerajinla mintak supaya kita ditemukan dgn org yg baik, cukup agamanya tetapi the most important thing dia betul2 ikhlas syg kat kita.

**catatan diatas tiada kena mengena dgn tukang cerita hehehehe..**

2 Comments:

At Thursday, August 21, 2008 2:47:00 PM , Blogger Fahmi Mahat said...

most cases, kata2 awak ada betulnya.

tp ada kes terpencil.

kita melarikan diri, tak mahu berjumpa yang syg kita, sbb kita rasa dia deserve for someone better.

kita melarikan diri, tak mahu berjumpa yg syg kita, sbb kita is such a loser.

kita melarikan diri, tak mahu berjumpa yg syg kita, sbb kita mmg takde kekutan nak jumpa dia, sbb kita dah buat hidup dia jadi susah sebab kita~

cinta bukan mudah. tp tak susah utk memberi dan menerima cinta, apabila cinta yang sebenarnya tu, kita dah ketemu. apa cinta yang sebenar bg anda~? :)

 
At Thursday, August 21, 2008 8:50:00 PM , Anonymous Anonymous said...

erm..for me cinta itu umpama rumah dalam hati (boleh ka? agak karat ahaks!)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home