Friday, July 7, 2006

Cawan Donia

Haa..dah nak abih ropanya cawan donia ni. Tak sangka plak final will be between Italy and France. Maybe saya x amik tau sgt Italy or France punya performance. Emi tu ikut la gak sbb dia minat Inzaghi. Encem katanya, saya tgk comey ada ; encem tara hahaha.

Dalam banyak2 game, saya rasa game between German and Italy la paling gempak kot. Tak tgk pun sbb pg esok tu ada interviu (tak larat nak tunggu & x minat kedua2 team hihihi). Maunya tidak, budak2 lelaki bwh umah Emi nih menjerit tak hengat sampai kami terbangun dari lena. Frust agaknya coz German kalah. Yela, last minute in extra time Italy bole score, dasat2. Saya tau result pun dari kenalan saya yg minat Itali ehehe, siap sms tu bgtau. Suka sangat la dia Itali menang.

Yg pasti saya tgk final aje la, musti menarik hehehe. Harap2 Zidane jadik hero mlm tu, tetap maintain.

***Huhuhu, sedih. Christian Ronaldo kena blame pasai Rooney dpt kad merah***

4 Comments:

At Friday, July 07, 2006 8:12:00 AM , Anonymous Anonymous said...

ahaha..apepun akan ku pastikan italy menang mlm nnt...

 
At Friday, July 07, 2006 12:01:00 PM , Blogger penpilot said...

GO FRANCE!! Zidane encem..ye

 
At Saturday, July 08, 2006 1:36:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Cristiano Ronaldo?! tingat lak malam Portugal vs France..tengok memula start then tertidoq..bile jaga nampak gambaq ronaldo nangis..ouh portugal kalah ropenye..dalam hati legaaa!!! yes!! dendam England terbalas >;)

 
At Sunday, July 09, 2006 4:11:00 AM , Blogger penpilot said...

England x menang sbb depa gile glamer hehehehehe!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home